Everyday life - i like :)

Sitter och lunchar på ett Waynes café mitt i byn. Har varit på ett bra möte hos en regneskapsbyrå och om en halvtimme ska jag besöka en reklambyrå... Sen blir det tillbaka till kontoret och fixa en massa grejor för möte nummer tre idag har blivit utsatt.

Jag gillar verkligen detta med att springa runt till olika företag under dagarna, träffa olika människor och se hur de jobbar. Tror att jag är lite för rastlös för att ha ett enformigare jobb där man vistas i samma lokal hela tiden. Det här passar mig som handen i handsken. Sen blir det ju en del café besök imellanåt och det gör ju inte saken värre, alla som känner mig vet att jag älskar cafeer och restaurant :)

Jobbade även 12 timmar på Vapiano igår, prov-öppning för de som jobbar i huset. Var trevligt, kommer att jobba där två dagar i veckan framöver, en kväll på vardag och sen söndag. Perfekt upplägg för mej. Så det här blir bra alltogether. Ser fram emot fortsättningen på denna hösten. Inte minns Cannes i nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hei! Kjempefin blogg:) Utrolig flott design, bra jobba! Gleder meg til å følge bloggen din, håper du vil like min blogg også :)
Hyggelig å bli kjent med deg!
Lykke til videre med bloggskrivingen, elsker blogg!
Klem Sandra

Svar: Hei :) tack Sandra! Ska försöka följa med på din blogg med. Klem
Emelie

2012-09-28 @ 22:06:31
URL: http://saendyyy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0