Torsdag

Tänkte att jag skulle uppdatera lite här. Sitter på smoothie baren på Storo shopping senter. Kom ifrån jobbet senare än vad jag hade tänkt, som alltid. Måste köpa lite nya byxor, mina favoritbyxor går alltid sönder efter ett tag. Tänkte ta en paus och ladda lite energi först så en smoothie och en proteinboll brev det, men proteinbollen var inte alls god.

Oroar mig över en massa just nu missförnöjda kunder, storm i USA och Jordens undergång? Det är ju 2012.

Sen undrar jag vart tiden tar vägen. Känns som att jag aldrig har tid men tycker ändå inte att jag gör så mycket.

Nästa vecka får jag i vart fall besök, det blir trevligt! Först kommer Annika, sen mamma och pappa :) blir mysigt.

Nu tar batteriet på min iPad snart slut och jag ska shoppa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0