Så fick man vara ledig...

De från resturangen ringde mig igår och sa att jag fick vara ledig idag om jag ville. Det ville jag. På torsdag när jag kom dit var det första de sa till mej att jag fick gå hem tidigare om jag ville. Det ville jag. Hehe.

Det är inte så mycket action där alltså och man märker att de vill spara pengar på att ha färre folk på jobb. För min del är det helt okej eftersom jag tycker att dagarna där är ganska långtråkiga och jagar inte behov för så mycket extra pengar just den här månaden i alla fall.

Sen behövde jag lite extra tid att förbereda mej på möten som jag har till veckan. Måste räkna på fakturor - var ett tag sen jag gjor det. Men nubbar jag två case där det blir aktuellt... En väldigt tråkig grej att göra men nu är det så. Får dricka en massa te och höra på bra musik så blir det lättare. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

He-he, Emmie! Det gäller att ta vara på ledigheten och njuta av den!
Kram!

2012-10-29 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0