Onda føtter

Har hunnit med en hel del annat fastæn det varit jobb varje dag i det sista. Igår hade jag mini-hurtig-SPA och en liten shopping tur etter jobbet. Køpte vinrøda byxor som jag tænkt gøra veldige længe nu, men dumnt nog brev det ett par som var ganska låga och jag gillar ju egentligen inte låga byxor, inte nu nær jag vant mig till høg midja.
Kom inte på det førsen jag hade på mej dom ute.

Mini SPA innehøll en dush med snabbskrubb och hårinpackning. Sen fotbad, ansiktsmask (med gurkor såklart) och fotbad. Etter detta møtte jag upp Hanna, vi åt en god middag hon hade lagat, drakk lite vin och gick sen ut før en drink.

Idag innan jobbet var jag och Sanna på visning av en lægenhet villet blev en ganska spesiell upplevelse hehe. Blir nog inte den lægenheten før oss.

Sen sprang jag på jobb dær jag brev från 13.00-23.30 har ganska ont i føtterna efter att ha stått så lenge och nu ska det bli skjønt att sova.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0