Tillbaka i Oslo

Helgtur i Trondheim var lite koselig måste jag säga. Det blev utgång både fredag och lördag, shopping och sightsing :P kul att se lite annat än den byn man är van till. Har alltid tänkt att jag borde se lite mer av Norge och nu har jag i vart fall kommit till storby nummer två. Tyvärr är både min kamera och mobilkamera lite CP så jag har inte alltför mycket bilder att bjuda på men Sanna la ut en del på facebook vet jag, för den som vill se.
Äntligen har jag fått lite flyt på jobbet också efter en mycket tung tid vilket gör att allt känns lättare. Det känns som att detta blir en bra månad men eftersom jag har lärt mig nu att man inte ska ha allt för mycket tro på sånt man inte har underskrivet så vill jag inte säga så mycket mer om det. Men det känns bra i alla fall, får hoppas på att det håller i sig ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0