Steeek

Sommaren har slått till i Oslo på allvar. Pang sa det så var det svinvarmt. På fredag var det vin i bakgården efter jobbet, vin och pizza och sen ännu mera vin och mousserande. Trevligt, trevligt måste jag säga.
På lördag blev det 100 % solning, nu jäklar ska man fixa solbrännan säger jag bara, tre lediga dagar med gassande sol. Hängde med Emma kusin och hennes vänner i Frognerparken och det blev en del timmar.
Sol gör en ganska sliten och det var en trött tjej som mötte upp Emelie och lite andra tjejer på kvällen för taccomiddag och eurovision. De flesta bidragen var extremt sega låtar så tröttheten urartade och jag fick gå hem och sova när alla bidrag sjungit klart.
Missade då att Sverige vann!! Härligt, och norge kom sist, hehe... dags att flytta hem?
Idag blev det båt ut till Hovedöya, är nog bland det bästa Oslo åstadkommer i strandform, skärgårdskännsla där ute vilket var  mysigt. Ännu mera solning hela dagen med tjejerna och Emelies pappa som var på besök.
Ska bli fint väder i morgon med så då räknar jag med att kunna komletera sommarens solbränna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0