Ryddar upp...

Fint med en helt lungt helg. Igår såg jag på the voice men var så trött att jag somnade i den senare delen av programmet, men hann i vart fall få med mig att Alexsander vavr grymt bra, och att han gick vidare, han borde definitivt vara en av finalisterna!!!

När jag vaknade åkte jag ut till Songsvann och sprang en tur sen mötte jag Lisa i Frognerparken och vi solade, somnade i solen där med.. hehe, verkar som att jag är lite allmänt trött. Men de var skönt i solen i alla fall.
Detta blir en helt lung helg. Ska städa hemma och göra lite fräsht eftersom jag får besök i nästa vecka. Måste även fixsa lite andra grejor och framförallt planlägga vad jag ska göra med livet framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0