Oh well...

Fick inte mycket gjort idag, var inte lika varmt ute så blev ingen steking, men de var kanske lika bra för hudens skull.
Har mest chillat och läst ut den boken jag fick av Felicia när hon var här på besök "Hemma hos Martina (Haag)" de var en underhållande bok.
Har även sett över lite inkomster och annat, ser ut som att de kommer bli en ganska knaper månad :( trist... Visste ju redan att jag bommade på April men de slog tillbaka lika hårt på mig nu som det gjorde då. Men, men, tidigare hade jag ju glömt det, nu blev jag påminnd. Inte så kul.
Bara att försöka göra det bästa av situationen och fortsätta jobba!
Nu har jag gjort en översikt också över sommaren och det blir två veckor på Gotland i sommar igen, altså ingen utlandsresa utan slapp semester hemma. Men de blir mysigt det med, och det mest ekonomiska. Får bli en utlandsresa nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0