En lugn stund

Det har vart full fart hela veckan med Linda och Felicia på besök. Kul att träffa mina favorittjejer igen och 17 maj firande mitt upp i allt gjorde att vi hade en anledning att fira ordentligt!
Även My var i stan och det blev en fika med henne, Jenny som jag jobbade med i Turkiet har också haft vägarna förbi och vi lunchade på fredagen. Alltid trevlgit att träffa gamla vänner :)
Blev en hel del möten i förra veckan och det har vart minst sagt ett högt tempo så denna Söndagen används till total avslappning i lungn och ro för att återhämta mig lite... Var bland annat i sofienbergsparken med Emelie en stund för att sola lite. Äntligen kan man börja grunda en ordentlig solbränna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0