Veckans kortaste dag!

Lördagar måste verkligen vara den kortaste dagen i veckan, den försvinner alltid innan den kommit.
Kan vara för att man sover lite längre men ändå! Hinner alrig göra något mer om jag till exempel ska gymma så känns det som att hela dagen är borta, de blir dags att fixa sig till kvällen och sen är det söndag innan man hunnit blinka! Söndag och andra sidan brukar kännas som en ganska lång dag...
Hur som helst, va på lite inflyttningsfest hos Emelie och Louise igår, blev även en liten tur ut på Grunerlökka men sanningen är den att jag inte gillar grunnerlökka så värst när det gäller utgång. Måste seriöst börja komma till andra ställen för de är aldrig nått kul folk där. Blir nästan alltid det eftersom det ligger närmast.
En annan nyhet är att sanna och jag har investerat i en finfin frys för 450kr (helt ny, vi hittade den på fin.no), hur bra som helst! Hade aldrig trott att de skule få plats här hemma hos oss men vi fick allt in den i ett hörn som ändå ser  helt okej ut. Nu ska de köpas glass och fryst mat, så perfekt! Känns verkligen som en stor underlättnad när det gäller mat och sånt, helt perfekt! Vill storhandla med en gång känner jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0