Gotland <3

Nu är jag hemma sen ett par dagar tillbaka. Kvällen har spenderats på variete i Hablingbo med familj och kusiner. Showen var sådär i år men god mat, trevligt sällskap och en sommarkväll väger ändå upp det som var negativt, alltid mysigt att hitta på liknande saker. Jag har även hunnit med en utgång med en massa gamla vänner och lite solning så måste säga att semestern har haft en bra start. Och bättre blir den nog :)

Jag har även fått en iPad av mamma och pappa som egentligen var en födelsedagspresent. Gillar den redan och tror att sen kommer att underlätta en hel del jobbsaker, dessutom kommer den säkert att hjälpa mig från att behöva ta fram datorn i många situationer som jag tycker är skönt för jag hatar egentligen att sitta vid datorn, man gör det allt för mycket ändå... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0