Tuffa tider...

Det är tuffa tider, för den del, för en drömmare, för en drömmare....


En dag kan verkligen innehålla en bergodalbana känslomässigt. Tid är så mycket värd i dessa dagar. Förspilld tid är förlorade pengar bokstavligt talat.
Åkte ut till en kunde som sedan sände ett sms att han var tvungen att flytta fram mötet i sista sekund!
När jag var där nästan, precis utanför. Har man lagt mycket tid på förberedelser så är detta verkligen som ett slag i magen, speciellt när det tar längre tid än nödvändigt att åka tillbaka och inget egentligen blev gjort på denna tiden. Måste skaffa mail varsel på mobilen så jag hade sett det i tid.
Eftermiddagen däremot spenderades i ett väldigt kul och givande möte som varade i hela fyra timmar!
Det var inte som andra möter jag har vart med i utan något helt annat och fortsättningen blir defenitivt spännande.
Ska bli kul att se vad som sker med denna casen.
Nu på kvällen kom Ellen på besök och det var trevligt men jag är verkligen helt slut efter den här dagen.
Ändå måste jag spendera resten av kvällen till att sätta upp ett tillbud... men de ska nog gå fort bara jag kommer igång!
I morgon, ny dag, nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0