En av historiens lataste helger

Har inte fått speciellt mycket gjort den här helgen. På fredag var jag ute och drack lite drinkar på Fridays med en kompis (eller om man ska kalla det dejt, i fortsättningen är det i alla fall bara kompis om ni undrar).
Det var trevlgit men eftersom jag inte är så mycket av en nattmänniska blir jag trött när det blir lite senare och var hemma innan tolv.
Sov ut på lördagen vilket är ett av det bästa med lördagar tycker jag. Sen gick jag upp och bakade scones till frukost, en favorit som håller i sig från förra helgen:)
Det snöade ordentligt ute vilket gjorde att de tinte blev så frestande att gå ut. Kusin Emma som är i Oslo på besök kom förbi, vi fikade lite hos mig och spelade wordfeud (tydligen är jag sist med att upptäcka det spelet, men kul var det).
På kvällen tog Sanna och jag oss utanför dörren, gick ned till Rimi och köpte räkor. Sen blev det lite räkor och vin.
Eftersom vi är så sega kom vi ingenstans före halv två då vi tog en tur in till Youngstorget för att kolla barerna där. Var inte så mycket att hurra för och efter en stund var vi på väg hem igen.
Söndag, sov till halv två!! Har knapt kommit utanför dörren bortsett från en liten promenad. Spelat wordfeud med Sanna och nu ser vi Benjamin Buttons Otrorliga Liv, har länge velat se den filmen och såhärlångt är den mysig underhållning.
Veckan som kommer nu ska jag bara glömma min vrickade fot och börja träna på allvar igen!! Every day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0