2012

Nu är det 2012.
Igår firade vi med middag hos några tjejer sen lite fest på de ena och andra stället men kvällen slutade relativt tidigt.
Men nu står man altså inför ett nytt år och motivationen är på topp som alltid vid nystarter, jag är verkligen en nystartsperson.
Nu ska jag börja träna minnst fyra gånger i veckan.
Äta bara nyttigt och inte så mycket skräpmat som jag annars har lätt att göra. Tänkte till och med köran nolltolerans de två första månaderna för att bli av med suget. Det vill säga inget godis, läsk, chips och så vidare...
Tänkte köra superekonomiskt nu i början med eftersom jobbet inte gick så bra den sista månaden så måste jag ju nästan det. Detta betyder matlådor och ENDAST nödvändiga utgifter.
Sen tänkte jag bli bättre på att städa hemma, hålla ordning och jag börjar idag med att städa vår lägenhet :P
Gott nytt år allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0