Torsdag

Snart helg, bara en dag kvar! Veckorna går så fort att det är sjukt. Snart är det vår. Det fina vädret som har varit nu gör verkligen att livet känns lättare, och jag längtar till sommaren.
Var på ett ritkigt business-möte idag. Alla hade kavajer, kostymer och bytte visitkort. Gillar verkligen den stämmningen, känner mig som busniess-woman då, men det är en lång väg kvar att gå innan det verkligen är så. För det mesta i det större möterna när jag har med mig någon känner jag mig lite dum eftersom jag mest observerar och noterar medan den som är med sköter snacket. Hade vart ännu roligare om det var jag som fick köra hela racet men den dagen kommer väl den med tänker jag.
Cageball efter jobbet idag, kul, inte så ofta det blir av eftersom vi inte får ihop tillräckligt med folk  var gång men när de händer så händer de ;) Kul att spela lite även om jag inte är ett proff på fotboll.
Som sagt, i morgon kommer mamma och pappa på besök så i morgon efter jobbet måste ja gnog städa lite här hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0