Long time to writing

Har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen i det sista, mest för att jag alrig orkar sitta vid datorn på kvällarna.
Helg i Hemsedal altså, vad ska man säga. Vi kom aldrig upp i backen för de snöade för mycket på Lördagen, de va lite mysigt men hände även saker som aldrig borde ha hänt. Ingen kommentar i övrigt.
Va på massagebehandling igår på massageskolan, skönt fast det konstaterades att jag ikke var i så stort behov för det ändå, träningen har nog fått igång cirkulationen i det sista och därav inte så mycket spänningar. Men ändå nice med massage tycker jag.
Igår hade jag världens segaste dag på jobb, möten utsattes på grund av sykdom (i sista sekund när vi var där), bara ringing och ingen som ville ha möte, dalande motivation....
Men IDAG!! Signering, kunder ringde mig, klagade eller ville anteckna fler abonement, sände mig mail för att boka möte och fick muntlig accept på en STOR kunde, tror inte helt på den än... men vi får se, det kan ske ;)
Så full fart altså men det är så jag vill att det ska vara. Just the way i like it!
Var även inom en revisor och kommer nog att lämna in alla grejor till dem, känns bara skönt att få det avklarat.
I helgen kommer mamms och papps på besök med, blir trevligt, har ännu inte kommit på nått vi ska göra men ska se om jag kan finna på nått kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0