Vinter

Har varit dålig på att skriva i bloggen i det sista. Beror lite på att det inte går att komma in på denna sidan via min iPad av en eller annan grund... Det är mest den jag använder tillvardags, men nu har jag även lärt mig att bruka mobilen som mobilt bredbånd.

Tiden springer iväg och snart är det jul...

Det går ganska bra på jobbet nu och det ser ut som att denna månaden kan bli en av de bättre genom tiderna :)

Har inte jobbat så mycket på resturangen heller de senaste veckorna så schemat har inte varit fullt lika fullt, har nu haft två lediga helger på rad vilket jag faktiskt behöver med tanke på att jag måste lägga en del tid på mitt nya markandsföringsprojekt som jag börjat med och där gäller det att komma igång fort!

Julklappar är ju oxå något som måste fixat, det är trotts allt bara två veckor kvar nu så dags att komma på lite var man ska köpa till folk...

Vi hade julbord med jobbet på fredag vilket var trevligt, Stortorvets gjesgiveri som förra året, fick torsk denna gången vilket var godare än lutfisk som jag åt sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0