Internettlös

Har äntligen haft en ledig helg vilket har varit fantastiskt med tanke på hur stressigt det har varit i det sista. Hat inte haft en minut till övers men nu har jag hunnit med att både sova, träna och träffa lite vänner.

Har fortfarande inte internett hemma och eftersom jag genom en dum bagatell råkad starta om min iPad (som jag annars har använt för internettilllgång det sista) som jag inte har pinkoden till så har jag vart helt bortlåst från internett som har varit viktigt för mig eftersom min plan var att sätta mig lite in i mitt nya projekt jag har startat vid sidan av jobbet.

Därför sitter jag nu på Waynes på Lökka och försöker få lite ordning på saker och ting. Här kan man i alla fall låna internett!

Mycket som händer nu innan Jul och i nästa vecka kan det hända massor på jobbet, kan inte vänta, superspännande faktiskt, det var det i och för sig inför föregående veckan med men det blev inte ritkigt som planerat. Men nu tror jag faktiskt det blir ännu mer :) Wohoo!

Startade även julstämmning igår med lite julfika hos isabell, blev vinglögg och mjuk pepparkaka, vi såg även på svenska julkalanedern som verkar vara en favorit i repris :) Mysigt med Juletider... älskar december, det jag behöver göra nu är bara att hitta en vinterjakka som fungerar för det börjar bli ritkigt kallt ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0