Sen sommar

Helgen har faktiskt bjudit på ritkgit fint väder i Oslo, precis som förra helgen. På fredagen blev det bowling med Lisa och några tjejor, sen drog jag och Lisa vidare ut på Grunnerlökka där vi mötte upp lite folk. Trevlig kväll, trotts att det bara skulle bli bowling så kom vi inte hem igen försen halv fyra och Lisa fick sova hos mej.

Dagen efter hängde vi vid TVn en stund, käkade frukost o sen gick jag ut för att möta Bella, se hennes nya lägenhet och hänga lite ute i solen.

Kvällen blev lite fest hemma hos Anna och Molly, men denna gång gick jag inte med ut, men gick hem ca halv två.

Idag har jag superchillat och gått en lång promenad runt stan, nu ska jag fixa lite jobb på kvällen.

Hade tre ritkigt bra möten i förra veckan och nu ser jag fram emot att komma igång ännu mer denna veckan. Vi ska bland annat ha kickoff på Gardemoen på Torsdag, de blir spännande att se vad vi får för nyheter till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0