Here we go again!

Det var en ritkgit fin helg i Oslo där man fick VIIILA, träffade Lisa, hängde med Sanna i parken, lite shopping, födelsedagsfest hos Emelie och allmänt chill. Klarade av alla "måsten" i förra veckan så har verkligen kunnat vila upp mig inflör den riktiga starten som var idag, i vart fall på jobbet.

Från idag är det full action som gäller, under dagen har det i och för sig vart lite kom igång prat och sånt, bokade ett möte. Jag har bestämt mig för att inte gnälla så mycket utan bara köra på. Tänkte även komma igång med träning igen så nu blir det gym, spring och handla upp skåpen här hemma. Tänkte köra mer sunt och grönt på matfronten.

Som jag säger varje nytt år och varje höst: let the new life begin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0