Sega dagar på jobb

Påskveckan är ingen höjdare att jobba som säljare, alla är på semester och till och med de flesta säljarna tar semester för de vet att man inte får något gjort. Jag hade först tänkt att jag skulle jobba lite och sen åka till stockholm några dagar. Men sen insåg jag att de flesta jag hade tänkt träffa i stockholm skulle åka hem till Gotland så då är de inte så stor ide. Då tänkte jag att jag kanske skulle åka hem till Gotland i alla fall men det visade sig va lite för sent, inga passande biljetter kvar...
Så jag blir kvar i Oslo, sitter själv på jobbet just nu och försöker göra sånt som jag inte brukar ha tid för annars på jobbtid. Bland annat merverdiregistrera som kan vara en av de tyngsta grejor någonsin, jag fattar ingenting.
Dessa frågor ska jag svara på för att kunna göra detta:

 

Søker du om tilbakegående avgiftsoppgjør?

 

Har du planlagte anskaffelser første år?

 

Har du budsjettert med fritatt omsetning og uttak første år?

 

Søker du om tilbakegående avgiftsoppgjør?

Dato oppgis i formatet dd.mm.åååå

 

Når forventer virksomheten å gå med overskudd?

 

Jag förstår väldigt lite av det här och har sänt frågorna till min regneskapsförare för att få lite hjälp. Det och kreditera felsänd faktura har varit dagens huvuduppgift, samt räkna på en mindre faktura. Igår räknade jag klart en på 50 brukare!! Pappers arbete altså, sega grejor.

Jag vill ha lite salg, möten och action, blir skönt när påsken är över!!

Men i övrigt verkar det bli en ganska mysig påskhelg, jag och Emelie ska ha påskmiddag och SPA weekend (hemmagjord). SÅ blir chill, men jag är inte så sugen på chill, jag vill ha action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0