Lediga dagar

Superslappt och nu känner jag att detta var vad jag behövde. Lite avkoppling från jobb och annat.
Igår var jag på Elixia med Emelie, får lov att träna där i tre dagar nu. Rignes park Elixia som vi gick på förr, minner om Linda och Felicia tiden, saknar Elixia för det är så mycket fräshare än det gymmet jag går på nu. Saknar även Yoga med Antony Scott, det var bra grejor. En dag, när jag börjar tjäna lite mer cash så ska jag flytta upp på majorstua och börja på Elixia igen.
Var även på besök på ålderdomshemmet där Sanna jobbar. Var lite mysigt att se hur hon har det om dagarna :)
Idag har jag och Emlan vart på lång promenad, fikat och haft hemma SPA med fotbad, ansiktsmask och gurkor. Enja musik och First Aid Kit!! So nice!! Fixat naglar, scrub och ungefär allt, det enda som saknas nu är bara lite sol så man får färg annars har jag nog inte varit fräshare, har även besällt tid hos frissan för att fixa håret. De här blir bra. Vi går mot ljusare tider och nu kan vi göra det lite fräshare än innan ;)
I kväll blir det lite middag och disneyfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0