Core Box

På torsdagen var jag på bästa träningspasset på länge. Core Boxing, altså boxing och magövningar (istället för sparkar som i kickboxning).
Har glömt hur härligt det är att boxa i träning, få lite utlopp för alla frustrationer som man bär på och bara slå allt man kan. Slå för alla extra kilo som inte ska vara där, slå för alla dem som inte svarar i telefon, slå för dem som ikke håller de som de lovat och för dem som tycker att det känns okej att ta ca 50 000 kr av dej utan att fråga, slå för dem!
Var heeeelt slut efter passet men när jag kom hem så fråga Sanna om vi skulle se Titanic 3D så jag dushade på en minut och sen tog vi T-banan till Majorstua för att se filmen på Colusseum. Var mysigt men 3D eftkterna var inte så imponerande. Speciellt inte för att de satt en lång snubbe framför mig vars frisyr täckte undre delen av skärmen.
Nu är det helg och de blir en lugn sådan, har varit ganska bra på att hålla mig till sund mat. Igår var linnea här och vi åt lite nötmix men de va allt. Ikväll kommer Emma på besök och vi ska äta lite middag. Innan de ska jag städa och träna och klockan springer redan eftersom jag sov ut idag.

Kommentarer
Postat av: syrran

you go sista'

2012-04-25 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0