Can we just forget about April?

Föregående månad som nu snart är slut kan bara få blekna i mitt minne och inte lämna några spår, tack.
Bommade hårt på jobbet och motivationen har dalnat till bottenskicktets lägsta punkt.
Aldrig har det kännts så hopplöst och meningslöst.
Allt handlar om innställning och som ni förstår är den inte så god i skrivandets stund. Eller var inte så god nu den sista veckan i alla fall. Sitter och försöker peppa mig själv med motivationsklipp på youtube, Antony Robbins och andra random klipp ska få mig att ändra innställning för jag måste verkligen glömma allt det negativa som hängt så tungt över mig.
Nu tänker jag att jag ger detta två månader till. Juni ut. Om inte saker blir bättre och resultat uppnås så får jag helt enkelt inse fakta och styra karriären åt ett annat håll... Men som sagt, i två månader ska jag bara ge gärnet och kämpa för att den tunga vintern ska ge pay off! No mather what.
Annars händer det mycket kul nu i maj, gamla vänner kommer på besök runt 17e maj, det blir kanske en tur till Trondheim med Sanna och en dag på Tusenfryd finns med i planerna bland annat. Så blir en kul månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0