At the Dentist

Så blev de tannlege besök idag. Har tänkt på det en stund, att jag borde gå och kolla för jag minns inte när jag gjorde det sist. Men det visade sig nästan vara bortkastade pengar för allt var på topp. 820kr för att veta att jag hade "veldigt goda förhold" så ja, blir nog inte på en stund igen.
Igår blev ett spontant vinglas med en ganska främmande person, på en främmande plats hehe, lite kul vart man kan hamna ibland men det var trevligt. Eftersom personen i fråga alltid är på resande for så är det inte så stor chans för att det händer igen men som sagt, ändå trevligt.
Annars driver jag lite värderingar för mig själv för att komma fram till ett slutgiltligt beslut kring denna saken
(jobb-studier-framtidsplan).
Det har varit mycket fram och tillbaka i det sista, eller ja, hela tiden egentligen.
Men nu tror jag att jag har gjort en plan inför framtiden som jag kommer hålla mig till. Återkommer till den.
Nu, träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0