Shoe-decisions...

Jag är inte så bra på det alltid. Bestämmde mig för att lämna tillbaka de bruna skorna från din sko eftersom jag tagit bort lappen på Bianco skorna. De har lite för hög klack för att jag ska känna mig bekväm till vardags har jag kommit fram till efter mycket övervägande och jag har ju faktiskt inte råd med att köpa båda.
Men mitt besök på DinSko resulterade bara i att jag la undan ett annat par skor till i morgon, plus att jag la undan ett par Vagabond skor inne på Nilsons butiken brevid, de va dyra men sjukt fina! Blev verkligen kär i dom altså har nog aldrig känt så för ett par skor. Men 900 för ett par skor till ligger inte i min budget just nu.
Skorna inne på DinSko som jag la undan idag var seriöst ett av de skönaste paren jag gått i någonsin men trotts att de har lite klack (ca 4 cm) kan jag inte släppa känslan av att det är lite toffel-stuk på dom, dom är nästan för sköna liksom och i jämförelse med Vagabond skorna så ser dom så slappa ut. Hur ska detta sluta? To be continued....
Träffade även Matilda nere på stan och vi tog en fika för att catcha upp lite sen sist, har ju faktiskt hänt mycket för oss båda! Nytt jobb, flytt med mera diskuterades över en mocca med scones.
Träningsmässigt bestämde jag mig för att ta en day off idag, musklerna är lite ömma efter kickboxning i måndags och en timmes springtur igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0