New times ahead

Nu känner jag att jag faktiskt är helt klar med RiksTv. Jag vill inte nolla en dag till för motivationen kan inte bli lägre nu vad det gäller att sälja denna produkten, är så trött på den.
Trivs fortfarande väldigt bra med alla på jobbet och man har roligt varje dag (idag avslutade vi med fussboll-tunering och jag och Alex va sämst, haha). Men man kan ju faktiskt inte stanna hur länge som helst för den sakens skull, det är dags att gå vidare i livet nu känner jag.
I morgon ska jag på en ny jobb intervju som jag fick genom jobbzone på något som heter CafféBar där jag i så fall ska jobba som mötebokare för folk som säljer Kaffemaskiner till företag http://www.cafebar.no/, där kan ni se vad det är för företag.
Skulle egentligen på en intervju idag med men de ändrade tiden till på måndag. Det är då en andra intervju för den första har jag redan varit på och det gick ju bra egentligen. Så hoppas verkligen på den jobbet här för det är verkligen i stil med vad jag verkligen vill göra. http://www.phonero.no/Subside.aspx?m=39, här kan ni se vad det innebär.
Annars har det vart en del mys i veckan, igår hade jag, Emelie och Ellen här och det blev tacco-middag. Måndag var det träning och likaså idag, jag och Amanda va på ett ritkgit tufft Power pass som gör att musklerna känns som spagetti, fasar lite för hur det kommer kännas i morgon när man vaknar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0