Ja väl...

Så var det gjort. Efter några veckors grubblande har jag sagt upp mig på jobbet. Det finns flera anledningar till detta beslutet, på ett sätt är det skönt att ha det gjort nu. Ska i och för sig vara kvar några veckor/en månad till eftersom det är lite uppsigelsetid och jag inte kommer att sluta försen jag har ett nytt jobb på gång. Va på en arbetsintervju i Tisdags på en Mediebyrå. Verkar vara ett coolt jobb men lite för bra för att vara sant för att säga det sånn. Detta var en relativt nyetablerad firma och jag har ju lärt mig av tidigare erfarenheter att man inte ska tro på allt som lovas då. Försöker vara lite skeptisk och avvaktar, får se om de hör av sig för en andra intervju... Fick även ett samtal idag från något annat jag tydligen sökt. Bedriftsrådgivare på phonero? Vet inte helt vad det innebär heller men ska i alla fall dit på intervju nu på Måndag. Lite spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0