I'm walking away...

From the troubles in my life, I'm walking away to find a better day.
En grusom dag på jobbet, inget salg och dokumenterat bevis att jag faktiskt sålt sålt sämst på teamet den här månaden. Jag hatar att va sämst!!! Verkligen det värsta jag vet.
Den här månaden har verkligen inte varit som andra och efter att jag sa upp mig känns det som att jag inte kan sälja någonting. Kommer få en fattig jäkla lön nästa månad. Nu känner jag bara att jag vill ha ett jobb med fast lön men vi får se vad som händer...
I morgon tidigt åker jag till London. Känns som rätt tillfalle att åka iväg en stund.
Fyra dagar i Englands huvudstad, jag får lön i morgon, en lön från Augusti som faktiskt var en bra månad. Ska shoppa inför hösten och tydligen ska vi på en liten tur till Birmingham i morgon, blir säkert kul.
Nackdelen är bara att planet går sju och bussen fyra så jag får gå upp runt kl. 03.00 i natt. Niiiice. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0