I just came to say Hello!

Så är jag tillbaka i Oslo efter en liten tur till London över helgen. Fick träffa syrran och många av hennes vänner, se hur hon bor, shoppa en hel del och bara chilla. Köpte bland annat Hunter stövlar, pälsvest, gråa jeans med hög midja plus lite annat smått och gott.
Som tur är har Amanda många vänner som jobbar i Londons klädbutiker vilket gjorde att jag fick en hel del rabatt både här och där.
Väl hemma i Oslo efter flyg och busstur var det bara att hoppa in i dushen, trycka i sig en macka och skynda vidare för jag skulle på arbetsintervju på JobZone (ett bemanningsföretag). Kändes faktiskt riktigt bra, var en väldigt trevlig man jag fick prata med och han sa att jag gjorde ett väldigt bra intrycke men han var lite bekymrad över att jag bara planerade att stanna ett år till i Norge. Det kunde nog hindra mig från en del erbjudanden sa han. Ganska komiskt med tanke på att man definitivt är veteran gånger tre om man stannar så mycket som ett år på mitt nuvarande jobb.
JobZone ligger granne med BI där Emma jobbar så gick in dit på en kaffe efteråt. Sen drog jag hem för att få tvättat lite kläder och laga mat. Är svintrött efter en lång dag som började klockan fem i england och slutar efter en del events i Oslo. Kommer att sova gott i natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda lowenberg likes this

2011-09-21 @ 07:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0