Chill out

Intervjuen igår gick faktiskt riktigt bra, fick ritkigt bra intryck av företaget och känns som att det hade varit riktigt kul att jobba där. Så nu får vi se om det blir en andra intervju där. Ska ju som sagt på en andra intervju hos phonero på måndag så allt detta kommer att avgöras i löpet av nästa vecka och jag tror att det blir min sista vecka på GoExellent.
Nu hoppas jag att jag blir erjbjuden ett av de jobben men inte båda för om jag skulle få den chansen hade det faktiskt varit svårt att välja...
Igårkväll var jag riktigt sliten altså och hade ont i kroppen från Torsdagens träningspass. Så när jag och Sanna skulle en sväng på stan va jag tvungen att gå hem ganska snart för att jag var så trött. Väl hemma somnade jag på sängen i någon timme. Lite senare kom Lisa och vi köpte pizza och såg på Idol. Skönt med en lugn fredagkväll.
Hade faktiskt tänkt ta en helg lugn helg utan fest och utgång. Bara städa och fixa lite allmänt, ska bli nice, minns inte sist jag hade en vit helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0