At last...

Till sist lyckades jag ta mig in på gymmet idag och köra lite träning indoors. Skönt, har saknat träning och nu vet jag att jag kommer hålla det igång. ACTIC är mitt nya gym och där har jag inte varit förr. De va inte lika fräsht som Elixia där jag gick förr men kom med andra positiva överaskningar som att solarium kostar 2kr/minut (på elixia kosta de 8kr/minut), man får gratis inledningsträning och vägledning samt ändring av sitt träningspass när man vill avancera. De hade mycket machiner, en hel del pass och ja rätt och slett så tror jag att det kommer bli jäkligt prisvärt eftersom jag bara betalar 270kr i månaden då jag jobbar i samma hus.
Igår hade jag och Sanna en riktigt mys-tisdag, vi käkade räkor sen gick vi på bio och såg Hodejegerne, skitbra film!! Vet inte om den kommer ut i Sverige men annars kan jag rekommendera att ni laddar hem den och ser den.
Var ju på den arbetsintervjn i måndags och de som i annonsen titulerades som "bedriftsrådgivare" verkade vara exakt den typen av jobb som jag är ute efter. Boka möten med företag och sen möta dem för att sälja in produkten (telefon och internet-lösningar). Det är ju faktiskt det jag vill göra, fick dessutom riktigt bra intryck av företaget, de ska höra av sig i morgon om eventuell andra-intervju. Hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

Snälla hjälp mig genom att gå in och "gilla" denna sidan :http://www.facebook.com/julialahti.blogg.se. Fin blogg förresten, ska vi följa varandra på bloglovin? Om du lägger till mig så kan jag lägga till dig ? :D

2011-09-07 @ 20:17:20
URL: http://julialahti.blogg.se/
Postat av: HANNA

så bra! :)

2011-09-07 @ 20:23:09
URL: http://hannasway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0