Vinter-feeling

Kylan och mörkret som kommer nu har gjort att jag emellanåt känner mig sjukligt trött altså. Känner för att gå en rejäl runda på stan för att köpa in vantar halsduk och annat man kan pälsa på sig med.
Men det får vänta tills lönen ramlar in vilket borde vara i morgon.
I tisdags blev det en mysig middag ute på Yayas med Emelie, Jenny, Bella och Öystein. Va riktigt mysigt och maten var god. Har velat gå på den resturangen länge eftersom den är lite speciellt tema på och det blir mörkt med åsk och regn effekter emellanåt.
Hade möte idag med storföretaget och det var spännande. Även om en del av det som sades lika gärna hade kunnat vara kinesiska för mig så fick jag intrycket av att det var ganska positivt. Men hela grejen blir nog en längre process så jag får säga. To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0