Vinkväll med jobbet

Igår blev det lite vindricking med nya jobbet hos Even på Frogner. Var väldigt trevligt men på ett eller annat sätt lyckades jag vara väldigt förfriskad på slutet av kvällen, OPS! Fast då var vi ute och folk hade splittats upp ganska mycket, så hoppas på att det inte var så många som märkte det. Kul kväll i alla fall.
Under dagen på lördagen blev det även tapas med Emeile, Bella och Jenny. Det har blivit lite väl mycket ute äting i det sista men det var gott i alla fall. Får nog hålla i pengarna lite bättre framöver. Det lyckades jag inte göra i följande shoppingrunda. Köpte en ny väska för att ha på jobbet, handskar, armband och lite annat som gjorde att kortet fick dras många gånger. Shame on me, skärping snart. Sen måste jag investera i en ny telefon snart vilken lär ta ett par tusingar av mig med. Men det är en nödvändighet. Just nu är det LG P970 Optimus Black som lockar mest, om det bara kunde vara lite enklare att betälla hem från Netonnet had ejag klickat hem den nu, men tydligen går det inte, får ringa kundeservice i morgon.
I veckan blir det flera möten, ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Manda

Men hallå, du hade ju köpt en iPhone?

2011-10-17 @ 21:03:40
Postat av: Mamma

Var rädd om dig Emmie!

Puss och Kram!

2011-10-18 @ 09:54:49
Postat av: Emelie

Det var tyvärr ingen Iphone, det visade sig vara en ipod vilket förklarade priset på den... hehe ^^

2011-10-18 @ 18:44:16
URL: http://emelielowenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0