Upp och ned

Säljare livet går verkligen upp och ned från dag till dag. I tisdags när jag skrev gick det extremt dåligt och jag hade sämsta mötet någon gång på ett kebab hak, det var dock inget möte jag bokat utan ett som jag fått. På Onsdag signerade jag första ordentliga kontraktet (förra jag gjorde godkändes inte i kreditchecken), med en räkneskapsfirma (så de ska nog inte ha nått problem med kriditchecken i vart fall!!). Väl inne på kontoret igen tog jag upp telefonen och bokade ett nytt möte av bara farten.
Idag har jag ringt över 200 samtal men inte fått ett endaste möte. Bittert.
I morgon börjar jag dagen med ett möte klockan nio, får väl hoppas på att det blir lite uppgång igen där om man ska följa mönstret...
Efter en tung dag så blev jag otroligt trött när jag satt på bussen vilket gjorde att jag skulle ta en powernap när jag gick hem. Men en powernap har lätt att spåra ur och jag sov till klockan 18.00.
Inte bra för dyngsrytmen att sova på eftermiddagen men ibland är det bara så skönt! Får dock se hur det går med nattsömnen efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0