Ny Mobil

Äntligen har jag nu fått min nya mobil. En LG P970 Optimus Black. För mig som är van vid en old style Samsung från Clas Olsson så känns det som en ritkigt lyxmobil och jag gillar den starkt.
Men det tar sig lite tid att lära sig allt från basic till standardfunktioner till de mer praktiska. Särskilt när man är så oteknisk som jag.
Annars har det varit mycket mys i helgen. Ifredags bakade jag och Sanna en taccopaj som blev supergod,
till efterrätt lagade vi bananer fyllda med choklad i ugn och sen vaniljglass till de. Rekomenderas!
I lördags sov jag ut ordentligt sen mötte jag Ellen på stan för en promenad och Cappocino på Aker brygge. Senare mötte jag upp Emelie och vi lagade middag tillsammans, drack ett glas vin och åt även lite godis och mototskaka.
På söndag  morgon åte vi ut till Songsvan, ett naturställe utanför Oslo och gick en promenad kring sjön i de vandringsspår som finns där. Var skönt att komma ut i naturen!
Så de har faktiskt varit en riktig kvalietshelg och jag känner mig utvilad inför en ny vecka på nya jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0