Kostym kirrad

Idag efter jobbet så tog jag och Emelie en sväng på stan för att finna halloween outfit till mig. Butiken där man köper sånt i sentrum var lagom full kan man säga. de var kö utanför och de fick släppa in folk i omgångar!!
Orkade inte trängas där inne alltför länge så vi skyndade oss att få tag i något som kunde duga. De blev ett par kattöron, svans och svarta långa siden handskar. Tänkte kombinera detta med svarta nylonstrumpor, svarta shorts ett svar linne och höga klackar. Kankse målar nos och morrhår. Inte någon väldigt fantasifull klädsel men bättre än inget. Så på lördag blir det halloween fest med, ska bli kult!
Var även på ett mycket lovande möte med Hege idag, var väldigt positiv respons och mycket trevligt möte som dessutom kan bli en ganska stor affär om de går vägen. Andra möte på onsdag, ska bli kul!!
I morgon har jag oxå ett möte som kan bli signering om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0