It's a tough racket...

Ja, säljar livet är ju inte alltid en dans på rosor och idag känns som en dag då jag undrar om de någonsin kommer att bli något klirr i kassan. Jag kommer inte att ge upp försen jag har gett det ca 2-3 månader i alla fall, beroende på hur resultaten ser ut då. Men man har ju rätt att tveka ibland.
Va ute på första mötet själv idag, ingen höjdare. Inte bokat av mig utan ett som jag fått och det var kanske inte bästa kvalite på bookingen, och inte heller på den informationen som jag fått innan för de stämmde ju inte ritktigit. Förmodligen inget positivt utslag där men i alla fall lite erfarenhet.
I morgon startar jag med ett möte tidigt men då har jag som tur Hege med mig, jag bokade och de ser lovande ut vill jag tro. Men vi får se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0