Första veckan avklarad

Då har jag klarat första veckan på Phonero och jag måste väl säga att det har gått ganska så bra. Har bokat in 3-4 möten, därav ett stormöte som ska gå av stapeln torsdag nästa vecka där jag kommer att få ha med mig både salgschefen och salgsdirektören. SPÄNNANDE.
Nästa vecka blir det lite mer varierat och mera möten vilket jag ser fram emot för det är ju DET som jag vill göra. Just telefondelen har jag gjort förr...
Gillar mina nya kollegor och det känns som att jag kommer att trivas, allt där passar mig bättre bara. Det coolaste av allt är att jag kommer att få eget visitkort. Såååå businesswoman, me like.
Annars har det varit lite höstmys i veckan. Jag och Ellen åt lite Sushi på Frogner i Onsdags. På Torsdagen kom Emelie förbi för en kopp te.
Idag fredag har jag bara kännt mig extremt trött och mest sovit. Sanna och jag har sett idol, slappat och ätit lite ostbågar och Godis.
Något jag inte har varit så bra på i veckan är träning, det ska jag försöka ta igen i helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0