Första dagen på Phonero

Idag började jag altså på mitt nya jobb! Som alltid när man är ny på ett jobb blir det mycket information, mycket lyssning och en del att ta in...
Det första jag kunde konstatera var ju att de flesta av mina nya kollegor är bra mycket äldre än mig, runt 30 och många av dom verkar ha barn. Men jag har ju faktiskt längtat lite efter en mer vuxen arbetsmiljö. Det har jag där.
Fanns någon yngre och i teleteamet hade de faktiskt flera som har jobbat på GoExcellent tidigare.
Alla verkar i vart fall vara trevliga och hjälpsamma. Har dessutom fått intryck av att detta jobbet är otroligt mycket mer självständigt men det gillar jag också, mera utmaningar över det hela.
Måste också säga att kantinen erbjöd LYXMAT i jämförelse mot vad man är van vid, huuuur frääääsh som helst och hälsosam!! Me like.
Vi lyssnade även på en föreläsning om någon form av sentralbordlösning, det var lite över min kompetense så jag kände mig väldigt förvirrad där men som tur var fick jag höra efter att många av de andra inte heller ritkgit greppade vad det handlade om!
Nej inte så mycket mer att säga om det, men jag är spänd på fortsättningen av denna vecka/månad. Ska bli otroligt kul och spännande.
Ikväll blir det kickbox! Men först lite studering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0