En helg mellan två jobb

Jobbade sista dagen på GoExcellent i fredags. Har varit kul att jobba där men kändes ändå bra att sluta för jag var ganska så trött på det. Nu väntar nya jobbet på måndag och det ska bli såååå spännande!!
Altså, jag ska jobba som bedriftsrådgivare/feltselger på Phonero. På ett sätt känns det lite så som jag tänker mig mitt drömjobb, för nu blir det möten med företag och business!! Men andra sidan är ju också att jag står inför möjligheten att det får bära eller brista för om det inte blir sälj så blir det ingen lön. Endast provisionsbaserat.
Men jag har en bra känsla och tar man aldrig chansen får man aldrig veta.
It's th dream afraid of waking that never takes the chance.
Annars har det varit en ganska så mysig helg. På fredag blev det middag med Alexandra och henes vänninor på Hard Rock. Lördag blev faktiskt familjehäng med kusin Emma och hennes föräldrar som kommit på besök. Även deras vänner som är familjen till Hanna-Karin som Emma bor med. Vi va uppe på Holmenkollen men de va så mycket dimma att man inte kunde se något. På kvällen blev det även middag på Egon, koseligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0