Emelie times two

I går blev jag med min vänn Emelie på 30-års fest för killen som hon dejtar. Var trevligt först några glas champange hos honom sen blev det finmiddag på Dinners med fyrarätters asiatisk mat. SPICY men gott.
(bilden är dock ifrån Emelies födelsedag och inte från igår)
Efter det blev det någon drink nede vid Akerbrygge. Trevlig kväll med trevligt folk.
Tidigare på dagen blev det lite lunch med Emma och Hanna-Karin på Beagels and Juice. Ett ställe jag har velat äta på länge just eftersom vi bara tog en kopp kaffe sist vi var där och man vill ju prova det som de är kända för!
Så det blev en Beagle med brie och chutney, till det drack jag smoothie med blåbär och mango. Fräsht!
Igår kom jag äntligen till gymmet också efter en vecka som varit upptagen av annat. Core och 45 minuters löpning blev det. Bättre än ingenting i alla fall, om det blir av idag vet jag inte eftersom jag inte är superpigg efter gårdagens drinkar men jag sattsar på Kickboxning i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0