Äntligen Iphone

Så länge som jag har tänkt att jag ska göra som resten av världen och skaffa en Iphone. Har nämnt det till mamma och sagt att jag verkligen borde göra det nu när jag börjat jobba för en telefonifirma.
Så hon ringde mig igår och sa att det fanns en billig på fyndsidan till netonnet.
Gick in och kollade, visst hade hon rätt. Iphone Apple för 1990?! Så klart att jag klickade hem den snarast möjligt. Själva den processen blev väldigt omständig och jag var nära att ge upp men till sist ordnade det sig och det är jag glad för, kan inte vänta tills den kommer men det lär väl ta minnst en vecka eftersom den ska hem till mamma och pappa i Sverige först innan de kan vidarebefodra den till mig i Oslo! :)
Jobbet idag var lite tråkigt om jag ska vara ärlig. Eller inte tråkigt, såklart att det var intressant men vi fick inte göra så mycket mer än att sitta och lyssna på andra som gjorde sitt jobb och det skedde inte så mycket. Känner i alla fall att jag har lite mer grepp om produkten och arbetssättet så det är i alla fall positivt.
I morgon ska vi börja ringa lite och jag är taggad till tusen, ska bli kul!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer säkert att gå bra Emmie! Lycka till!



Puss och Kram

2011-10-04 @ 18:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0