Träning och förkylning

Blev ingen cageball idag för de va för få personer som skulle vara med, vi måste vara minnst sex pers. Synd, såg fram emot de.. Men, men istället blev de lite häng på BI i emmas caffebar efter jobbet, fick lite feta ost macka med juice och sen en mocca. Gott!
När jag kom hem drog jag till gymmet och eftersom jag hade mycket energi körde jag 50 minuter löpning, 15 minuter rodd, min egenkomponerade program av fria vikter plus 90 situpps och 90 rygglyft. En riktigt genomkörare altså och jag mådde nästan illa på slutet altså.
Har även en lätt förkylning och kom på nu i efterhand att det kanske inte är så bra att träna då..
Har nysit med jämna mellanrum hela dagen på jobbet och fått retfulla kommentarer av min kollega Thomas, tydligen så nyser jag på ett roligt sätt.
Fick äntligen muntlig accept på de salget jag väntat på länge nu men inget känns garanterat försen det är signerat så ska inte fira än.
Annars ha rjag hunnit träffa lite gamla vänner i veckan, på tisdag träffade jag Malin som jag inte mött på flera månader, blev lite fika/kvällsmacka på cafe sör, hur trevligt som helst.
Även igår blev det lite update-fika med Emelie som jag inte heller har träffat på några veckor.
I morgon blir de möte som jag tror kan gå bra, och sen fredagsmys med Alexandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0