Spänningen fortsätter

Börjar känns att jag hoppas att något av mina salg går in denna månaden, like for real. Har inte oroat mig förr och egentigen inte nu heller. Vet ju att jag har en hel del på gång som kan bli riktigt bra men det är extremt frustrerande när folk tar sånn tid på sig att fatta beslut, de förstår nog inte hur beroende man är av det.
Har fått veta att min lillasyster kommer och hälsar på nästa torsdag! Blir kul, alltid roligt att få visa någon staden.
Så det är altså planen för nästa helg.
Va även på kickboxning idag, äntligen har de öppnat salen och man kan börja med lite varierad träning igen, va med en svinstark tjej som verkligen slog så att det gjorde ont genom skydden. Kännde mig ganska svag där faktiskt.
Men kul att träna i alla fall.
Det är någonting jag verkligen inte kan sluta tänka på, ibland måste man bara få veta, vad det än kostar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0