Oväntat besök

Från onsdag till idag tidigt har jag haft besök av två tjejor från Stockholm, Amanda och Sara.
Amanda och jag jobbade tillsammans i Turkland, hon var där även denna säsongen och nu när hon kommit hem så bestämde hon sig för en spontan trip till Oslo!
Har vart trevligt även om jag inte hunnit träffa dom så jättemycket eftersom jag har jobbat. Men vi åt på vår asiatiska resturang tvärs över gatan på onsdagen, på torsdagen åt vi Peppes Pizza och tog en snabb tur förbi skybar. Sen igår, sista kvällen åt vi tacco hemm och tog en bar runda på Grunnerlökka som slutad vid Justitcien.
Väldigt trevligt och kul med lite oväntat besök, livar upp vardagen lite :)
Helgen planer i övrigt är Twlight. I kväll ska jag och Sanna ha maraton, vi har laddat hem alla filmerna för jag har inte sett den tredje.
I morgon ska jag med Ellen och de andra tjejorna och se den fjärde på bio. Ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0