Doubt..

Idag är en sån där dag när jag undrar om jag verkligen kommer bli en bra säljare, eller om jag en dag kommer att behöva ge upp och inse att detta inte var något för mig...
Hade vart lite tungt att misslyckas på det sättet men samtidigt så visste jag hela tiden att det var en risk att ta det jobbet här, att det är vinna eller försvinna som gäller. Tuff branch och endast de starkaste överlever, styrka på det sättet tvivlar jag inte på att jag har men frågan är om jag har tekniken, begåvningen som krävs för att sälja, jag tror inte att alla kan de faktiskt, jag hade en känsla av att jag hade något. Men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte längre...
Jag kommer inte att ge upp, det säger jag inte, jag kommer att kämpa tills jag måste inse att jag hade fel men fortfarande har jag känslan av att jag vill visa att jag kan (OM jag nu kan de). Även om den månaden här skulle bli katastrof...
Time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0