Pannkaka!

Var motivirad för en säljig dag idag efter bra flyt förre veckan men det blev bara pannkaka!

Pannkaka för hela teamet egentligen fram till lunch men några tog sig tappert upp efterhand. Fast inte så många.
Inte jag. Usch.

Nåväl, efter jobbet fick jag i alla fall några ärenden gjorda. Skrev klart och postade konkursvarsel mot EUD vilket garanterar att jag snart kommer att få ut mina pengar eller i alla fall ATT jag någon gång kommer att få dem.

Åt pannkaka till middag dagen till ära.

Ikväll blir det Yoga.

Linda och jag ska få ut annonsen om vår lägenhet, som tur är har vi fått sänka priset lite av vår hyresvärd vilket underlättar enormt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0