1a Maj dopp

Man har verkligen hunnit med mycket den här helgen känns det som!

Idag åkte jag och Linda ut till Bygdöy för att båda, hon håller i traditionen med första maj dopp och jag hakade på eftersom jag lovat det tidigare. Men det var nice, uppfriskande! Vi har faktiskt bildbevis och de kommer nog upp på bloggen senare.

Valborg firades igår med lite folk i sofienbergsparken och sen lite utgång på det. Var väldigt trevligt faktiskt!

Var även på en visning nu på kvällen till en potensiell lägenhet där jag kasnke flyttar in. Fast tänkte nog skaffa mig lite fler alternativ innan jag bestämmer någonting.

I morgon är det jobb igen och jag är som vanligt grymt taggad!! Ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0