Moving on

Dagen efter uppbrottet med EUD så har jag varit på intervju inför två andra salgsjobb.

Först på GoExellence där jag i så fall ska sälga RiksTV, där fick man ett bra bemötande, en ordentlig intervju med mycket information och en trevlig kille. Stämmningen på kontoret verkade supermysig och det var verkligen ingenting som kändes negativt. Dessutom sa han väl mer eller mindre att jag redan hade fått jobbet under intervjuen så det var inte direkt något jag tvivlar på.

Intervju nummer två var då på Viasat, han som höll intervjuen var sjukt oproffisionell. Svarade i telefon hela tiden, sprang ner och hämtade pizza (underintervjuen) och satt nervöst och skakade på ena benet samt kollade ner i golvet hela tiden. Han sa även att han kände till min tidigare chef och att han var en skurk (det kan jag i och för sig tänka mig). Det som lockade var lönetabellen. Finns möjlihet att tjäna GRYMT mycket pengar där. Självklart under förutsättning att man är bra men att veta att möjliheten finns är ju motiverande.

Vädret här i Oslo har återgått till Vinter. Jag sliter med en huvudvärk som känns lite jobbigt kan vara på grund av spännignar för de som hänt de senaste dagarna. Vet inte.

Kvällen bjöd även på ett trevligt inslag eftersom kusin Emma kom och åt middag med mig. Efter blev det kakor och te.

By the way så har jag bokat alla biljetter, jag är på Gotland mellan 16-24 April!

Kommentarer
Postat av: L

Du glömde berätta om emsipemsi;)

2011-04-01 @ 13:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0